Přeposlat Honda CTX 1300 ABS

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda CTX 1300 ABS

Cena

269 000 Kč

Značka

Honda

Typ

Nabídka

Rok výroby

2014

Stav tachometru

34000 km

Popis:

dovoz Německo, od druhého majitele, 2x klíč, servisní knížka, manuál, COC list, protokol TÜV ( poslední kontrola 31. 3. 2016 při 23 469 km ), ABS, TCS, palubní počítač, audio systém, doplňkový Topcase GIVI, nehavarovaný nebo jinak poškozený motocykl, bez koroze a oxidace, pravidelný servis pouze v autorizovaném servisu Honda, nyní po kompletní servisní prohlídce, bez jakýkoliv dalších investic, zajistíme výhodné financování, TOP stav, nutno vidět!!! Cruiser, cestovní motocykl, nebo něco mezi tím? Údajný nástupce modelu Pan European dostává spoustu přívlastků a jedním z těch aktuálních je Bagger. Jak vlastně tenhle japonský motocykl vznikl? Recept je celkem jednoduchý. Základ omáčky je převzatý z CTX 700, ingredience na dochucení dodal model F6B a na designu se podílel George Lucas. Co nám z toho vzniklo? První dojem, a nejen můj, je ten, že Honda CTX 1300 bude nejspíš „hrát“ v dalším díle Hvězdných válek. Pozor, tím neodsuzuji tento letošní odvážný počin na designové smetiště. Právě naopak, jsem jedině potěšen, že Honda dokáže experimentovat, a stvořit i diskutabilní motocykly. Kdekoliv jsem s CTX 1300 zastavil, tam budila velkou pozornost. Široká plocha zadní části japonského stroje s částečně integrovanými kufry a bohatě prostornou sedlovou sestavou tvoří jednu rovinu, poté se strmě šplháme do výšek k velké kapli přední kapotáže, až k širokému paroží řídítek. Futurismus z tohoto modelu jen srší a ne všem se tento styl líbí, ale to je právě záměr, být zajímavý. Přední část motocyklu má úzký příbuzenský vztah s modelem F6B a tvoří základní image CTX 1300. Parádní je LED osvětlení vpředu, nejen že je esteticky efektní, ale velmi jsme si ho pochvalovali i po praktické stránce. Za řídítky CTX 1300 mě napadaly všelijaké myšlenky, ale v podstatě převládala jediná, a to že „tohle bude pohoda.“ Střední části motocyklu dominuje motor převzatý z Pan Europeanu, čtyřválcové véčko s elegantními výfukovými svody, kompletně v chromu, nenásilně narušuje pevnou futuristickou linku. Teď přišel čas probudit ho k životu. Kultivovaný chod motoru příjemně narušuje pískání při přidání plynu, což vám to i nabudí sebevědomí. Vzápětí po rozjezdu zahodíte obavy z ovládání. Tahle kosmická loď žádné antigravitační systémy nemá, ale snad jen při ostřejším brzdícím manévru či rychlém utažení zatáčky ucítíte nějaké to kilo, co se chce s vámi prát. Ovšem tuhý rám a s podvozkem vyladěné pružení, to vše pracuje naprosto spolehlivě, takže vám nepřivodí žádné horké chvilky. Brzdový systém svým účinkem nijak nezklame. Dávkování je jemné a integrované ABS moc práce nemá. Totéž platí i pro kontrolu trakce, jednoduše vypínatelnou na bočním panelu. Zadní pohon kardanem vás taky neomezuje a nedává žádné špatné impulsy, je téměř bez reakce na jakýkoliv režim jízdy. Zároveň je jedno, do jaké skupiny tento extravagantní koráb přiřadíme, důležité je, že umí daleko a spolehlivě cestovat, že vás bude bavit jeho plavná jízda a úžasný chod a tah „véčkového“ čtyřválce. Technické údaje Motor: Čtyřdobý kapalinou chlazený vidlicový čtyřválec, rozvod DOHC. Vrtání a zdvih 78 x 66 mm, zdvihový objem 1261 ccm, kompresní poměr 10: 1 Největší výkon 62 kW při 6000 1/min, největší točivý moment 106 N. m při 4500 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění. Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod kardanem, hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, pětistupňová převodovka. Podvozek: Dvojitý kolébkový rám z oceli. Přední teleskopická obrácená vidlice, průměr nosníků 43 mm. Dvouramenná zadní kyvná vidlice, dvě pružící jednotky. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 310 mm, třípístkové radiálně uložené třmeny. Vzadu jednoduchá o průměru 316 mm s třípístkovým třmenem, kontrola trakce, systém ABS. Kola hliníková litá. Pneumatiky 130/70 R18 vpředu a 200/50 R17 vzadu. Rozvor 1645 mm, výška sedla nad zemí 735 mm, provozní hmotnost 338 kg. Objem palivové nádrže19,5 litrů.

Články o značce Honda

Honda CB1000R: Moderní a svěží retro jak má být

Honda CB1000R: Moderní a svěží retro jak má být

16.05.2018 | Honda CB1000R je opravdu parádním počinem a je to určitě jeden z nejlepších retro naháčů ve své třídě. Tato mašina potěší nejen oči svým vskutku…

Slavná Honda Monkey prošla modernizací a vrací se do výroby

Slavná Honda Monkey prošla modernizací a vrací se do výroby

30.04.2018 | Honda Monkey je jeden z nejslavnějších motocyklů všech dob a tato mašina má takřka kultovní status. Pro modelový rok 2018 se dočkal populární ,…

Honda PCX 125 prodělala výrazný facelift

Honda PCX 125 prodělala výrazný facelift

09.04.2018 | Jeden z nejpopulárnějších skútrů ve své třídě, Honda PCX 125, se dočkal poměrně výrazné modernizace pro modelový rok 2018. Kromě poupraveného designu…

Honda CB125R: Nejvyspělejší stroj své třídy

Honda CB125R: Nejvyspělejší stroj své třídy

30.03.2018 | Honda CB125R je skvělý naháč pro začínající i zkušenější řidiče, který boduje hned v několika ohledech a celkově přichází s hezky vybalancovanými…

Další články

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.